رۇھى بىلەن بىللە بەدىنى يەنى جىسمى ۋە ئەزالىرى بىلەن قايتا تىرىلىش

  ”تەجەللى قىلىش جەھەتىدىن قارالسا، يەتتە سۇبۇتى سۈپىتىبولۇپمۇ ھايات سۈپىتى ۋە ھەييۇن ۋە مۇھيى ئىسىملىرى بولسا يۈكسەك بىر ماقامدۇر. جانابى ھەق، ھەشىر تاڭ ساباھىدا، ئۇ ماقامدىن تەجەللى قىلغاندا، زۈرۈرى ھالدا جىسمانىي ھەشىر( رۇھى بىلەن بىللە بەدىنى يەنى جىسمى ۋە ئەزالىرى بىلەن قايتا تىرىلىش) ھەقىقىتى ئوتتۇرىغا چىقىدۇ. مادەمكى كائىناتتىكى ئەسەرلىرىنىڭ شاھىتلىقى بىلەن، بۇ ئالەمدە تەسەررۇپ قىلىدىغان يەتتە سۇبۇتى سۈپەتلەرگە ساھىب بىر زات بار. ئۇنداقتا، جىسمانى ھەشىرمۇ بولىدۇ. چۈنكى، يەتتە سۇبۇتى سۈپەتلىرىبولۇپمۇ بۇ يەتتە سۈپەتنىڭ مەنبەسى بولغان ھايات سۈپىتى ۋە ھەييۇن ۋە مۇھيى ئىسىملىرى، لازىم دەرىجىدە ئاخىرەتنىڭ بولىشىنى تەقەززا قىلىدۇ ۋە ۋۇجۇب(ۋاجىپ بولۇش) دەرىجىدە باقىي بولغان بىر ئالەمنى تەلەپ قىلىدۇ ۋە زۈرۈرى دەرىجىدە مۇكاپات ۋە مۈجازات(جازالار) ئۈچۈن ھەشىر ۋە نەشىرنىڭ بولىشىنى خالايدۇ. “

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir